Brev från tidigare resenär

Hej alla resenärer på Toleransresan 2011!

Hoppas ni har det kanon i vackra Krakow och att ni njuter av sällskap och tillvaro.

Imorgon åker vissa av er till Auschwitz som jag har förstått det. Hela jag pirrar! Jag minns tillbaka hur det var för oss.
Nu är det eran tur att ta del av det hemska som har hänt och sedan sprida ert budskap om känslor och upplevelser. Det
är något fantastiskt ni kommer få uppleva när ni går där! Men nu ska inte jag babbla på om vad som kommer hända för er!
Jag har berättat min historia för er och snart kan ni berätta eran historia för mig. Jag längtar!!

Ni är underbara människor allihopa (Lärare, elever och lärare) och jag hoppas ni får en underbar dag imorgon!
Ni kommer inte ångra att ni jobbat så hårt som ni gjort, det kan jag nästan lova er!

LYCKA TILL!
Och kom ihåg: Det är inte bara igenom gråt som känslor uppenbarar sig.

/Sanna Antman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Den här bloggen innehåller både information, tankar, funderingar, upplevelser och bilder, rykande färska ifrån vår Toleransresa till Polen. Alla vi 9:or ifrån Morkarlbyhöjdens skola som kommer att delta i denna resa, gör också en alldeles egen inre resa, utifrån de skilda individer som vi alla är.
RSS 2.0