En fantastisk resa

När jag först anlände till Lemon Hostel och dess hårda träsängar där man kan ana plankorna under den lite för tunna madrassen, då trodde jag inte att jag skulle sakna det alls, då var det bara att leva med det tills man kom hem igen. Men nu sitter jag här, en vecka senare i min stora mjuka säng och saknar det.

Jag tror inte några ord kan beskriva vilken fantastisk resa det här har varit, från start till mål. Att alla kalendrar, discon, salamikorvar, kakor, kalas och evenemang tillslut skulle leda till att vi faktiskt kom iväg är helt otroligt och  jag måste säga att jag är otroligt tacksam över att jag fått vara med på detta.

Vi som var med i år vill såklart att fler ska få möjligheten till denna underbara resa, därför var det några som tog initiativet till att hjälpa insamlingen till nästa års resenärer. Vilket slutade med allsång på krakows fina torg..




/Emma Stärner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Den här bloggen innehåller både information, tankar, funderingar, upplevelser och bilder, rykande färska ifrån vår Toleransresa till Polen. Alla vi 9:or ifrån Morkarlbyhöjdens skola som kommer att delta i denna resa, gör också en alldeles egen inre resa, utifrån de skilda individer som vi alla är.
RSS 2.0